Friday, February 11, 2011

Chinese New Year Celebration & Dress Up Competition

Hallluuu....Gong Xi...Gong Xi....hehehe....Selamat Tahun Baru Cina diucapkan kepada anggota yang menyambut perayaan ini...Tahun nie tahun arnab...Semoga tahun ini akan lebih bermakna daripada tahun sebelumnya...huhuhuhu....

So, pada 3/2/2011 sempena sambutan tahun baru cina nie, pihak pengurusan telah berbesar hati untuk memberikan 'goodie beg' kepada anggota yang bertugas. Pihak Admin telah menyediakan 'goodie bag' (yg terkandung air kotak, limau mandarin dan manisan).

Semoga dengan pemberian 'goodie beg' ini akan memberikan semangat dan motivasi kepada semua anggota yang bertugas pada hari perayaan 'Chinese New Year'. Ye lah...orang lain bercuti...demo kene koje....hikhik...tapi, takpe...dapat duit lebih beb...

Selain itu, kita juga ada menghantar beberapa penyertaan kepada BPO Employee Engagement bagi pertandingan "Chinese New Year Snap and Send Dress Up Competition".
Korang tgk lah gambar-gambar yang dapat kitaorg snap pada hari tersebut....

Di kesempatan ini juga, pihak pengurusan ingin mengambil kesempatan mengucapkan ' Gong Xi Fa Chai' kepada warga VBP Melaka yang menyambut perayaan ini.










No comments:

Post a Comment